Doručenie
Zásielka a doprava
Staráme sa robiť všetko tak, aby sme našim zákazníkom ponúkli najvyššiu úroveň obsluhy. Zo vzhľadu na rôznorodosť našej ponuky tovaru a výrobkov, cena a čas dopravy môžu byť rôzne z dôvodu celkovej hmotnosti tovaru, veľkosti ako aj vybraného spôsobu platby.
Dôkladná cena zásielky je zakaždým uvedená na karte výrobku nabežiaco aktualizovaná v priebehu dodávania ďalších výrobkov do nákupného košíku.
Osobný odber je možný v našom centrálnom sklade ktorý sídli na adrese ul. Budowlana 30, 20-469 Lublin, Poľsko, v hodinách 8:00-15:30. V tomto prípade cena dopravy je 0 Eur.
Lehoty dodania tovaru
Po odoslaní objednávky Zákazník obdrží e-mail so všetkými údajmi o objednanom tovare. Realizácia objednávky nastúpi okamžite po zúčtovaniu cez naše finančné oddelenie Vašej platby. ( výnimkou sú - platba na dobierku a platobnou kartou, v tomto prípade realizácia nastupuje už po prijatí objednávky alebo potvrdenia platnosti ).
Prichystanie objednávky trvá od 1-2 pracovných dní. V momente kedy zabalený tovar opustí náš sklad , Zákazník obdrží e-mail, v ktorom bude číslo zásielky potrebné k jej sledovaniu na príslušných stránkach kuriérov.
Zásielka povinná byť doručená pod uvedenú cez Zákazníka adresu v priebehu 1-5 pracovných dní, od chvíle vydania jej z našeho skladu.
Vo výnimočných prípadoch čas dopravy zásielky sa môže predĺžiť, o čom Zákazník bude poinformovaný cez zákaznícku linku našeho obchodu, najrýchlejšie ako to bude možné .
UPOZORNENIE! Prosíme o kontrolu zásielky pri odbere ! V prípade poškodenia pri transporte prosíme o spísanie (pri kuriérovi ) zápisnice o škode a skontaktovať sa s naším Zákaznickým oddelením.
SLEDOVANIE ZÁSIELKY
Zákazník, ktorý má číslo zásielky, môže samostatne kontrolovať , kde sa nachádza jeho objednaný tovar, stačí kliknúť na zodpovednú stránku kuriérskej firmy DPD, GLS, INPOST , SUUS POLSKA, SUUS ZAGRANICA, RABEN , SHENKER POLSKA, SHENKER ZAGRANICA, DASHER, PEKAES, HELLMANN a tam získa informácie priamo od kuriéra, ktorý realizuje jeho dostavu.
Po zadaniu čísla zásielky v zodpovedné miesto, zostanú ukázané detailné informacie dátumu dostavy tovaru .
Čo keď zásielka mešká ?
Najjednoduchší spôsob je priamo sa skontaktovať s kuriérskou firmou a podať číslo zásielky.
DPD Polska Sp. z o.o. tel. (22) 577 55 55 (pon. - sob. w godz. 06:00 - 18:00)
Inpost sp. z o.o. tel. 746 600 000 lub 722 444 000 (pon. - pt. 7:00 - 22:00; sob. 8:00 - 20:00; niedziele 8:00 - 18:00; Święta 8:00 - 16:00)
GLS tel. +48 46 814 82 20 od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 19.00 oraz w sobotę w godzinach od 07.00 do 15.00
Fedex tel. 801 310 000 (pon. - pt. 8:00 – 18:00)
Taktiež v takiej správe môžete kontaktovať našu zákaznícku linku na čísle. +421 233 329 500 alebo využiť kontaktovy dotazník.
Či kuriér zavolá pred doručením?
Áno, ale takú povinnosť má len kuriér z zasielkou na palete. Keď Zákazník objednáva tovar, ktorý zostane odoslaný balíkom, kuriér nemá takú povinnosť. Ak zákazník chce, aby bol určite pred doručením poinformovaný, musí takú poznámku v čase tvorenia objednávky umiestniť v políčku “poznámka pre kuriéra ”.
Či môžem zmeniť adresu odberu v momente, kedy zásielka je už na ceste?
Áno, v takom prípade treba sa kontaktovať s naším Zákaznickým Oddelením .