Doručenie

Dostawa do Słowacji po słowacku

Doručenie


Zásielka a doprava

Staráme sa robiť všetko tak, aby sme našim zákazníkom ponúkli najvyššiu úroveň obsluhy. Zo vzhľadu na rôznorodosť našej ponuky tovaru a výrobkov, cena a čas dopravy môžu byť rôzne z dôvodu celkovej hmotnosti tovaru, veľkosti ako aj vybraného spôsobu platby.

Dôkladná cena zásielky je zakaždým uvedená na karte výrobku nabežiaco aktualizovaná v priebehu dodávania ďalších výrobkov do nákupného košíku.

Osobný odber je možný v našom centrálnom sklade ktorý sídli na adrese ul. Budowlana 30, 20-469 Lublin, Poľsko, v hodinách 8:00-15:30. V tomto prípade cena dopravy je 0 Eur.


Lehoty dodania tovaru

Po odoslaní objednávky Zákazník obdrží e-mail so všetkými údajmi o objednanom tovare. Realizácia objednávky nastúpi okamžite po zúčtovaniu cez naše finančné oddelenie Vašej platby (výnimkou sú - platba na dobierku a platobnou kartou, v tomto prípade realizácia nastupuje už po prijatí objednávky alebo potvrdenia platnosti).

Prichystanie objednávky trvá od 1-2 pracovných dní. V momente kedy zabalený tovar opustí náš sklad, Zákazník obdrží e-mail, v ktorom bude číslo zásielky potrebné k jej sledovaniu na príslušných stránkach kuriérov.

Zásielka povinná byť doručená pod uvedenú cez Zákazníka adresu v priebehu 1-5 pracovných dní, od chvíle vydania jej z našeho skladu.

Vo výnimočných prípadoch čas dopravy zásielky sa môže predĺžiť, o čom Zákazník bude poinformovaný cez zákaznícku linku našeho obchodu, najrýchlejšie ako to bude možné.

UPOZORNENIE! Prosíme o kontrolu zásielky pri odbere ! V prípade poškodenia pri transporte prosíme o spísanie (pri kuriérovi) zápisnice o škode a skontaktovať sa s naším Zákaznickým oddelením.


SLEDOVANIE ZÁSIELKY

Zákazník, ktorý má číslo zásielky, môže samostatne kontrolovať, kde sa nachádza jeho objednaný tovar, stačí kliknúť na zodpovednú stránku kuriérskej firmy: DPD, GLS, DHL, Suus Polska, Raben, DB Schenker a tam získa informácie priamo od kuriéra, ktorý realizuje jeho dostavu.

Po zadaniu čísla zásielky v zodpovedné miesto, zostanú ukázané detailné informacie dátumu dostavy tovaru.

Čo keď zásielka mešká?

Najjednoduchší spôsob je priamo sa skontaktovať s kuriérskou firmou a podať číslo zásielky.

DPD +48 (22) 577 55 55 (Po-So 6.00 - 18.00)
GLS +48 46 814 82 20 (pondelok až piatok od 7.00 do 19.00 a v sobotu od 7.00 do 15.00)
FedEx +48 801 310 000 (Po-Pia 8.00 - 18.00)
Raben +48 61 898 88 00
SUUS +48 81 749 04 99
Schenker +48 22 632 22 22

Taktiež v takiej správe môžete kontaktovať našu zákaznícku linku na čísle. +421 233 329 500 alebo využiť kontaktovy dotazník.


Či kuriér zavolá pred doručením?

Áno, ale takú povinnosť má len kuriér z zasielkou na palete. Keď Zákazník objednáva tovar, ktorý zostane odoslaný balíkom, kuriér nemá takú povinnosť. Ak zákazník chce, aby bol určite pred doručením poinformovaný, musí takú poznámku v čase tvorenia objednávky umiestniť v políčku "poznámka pre kuriéra".


Či môžem zmeniť adresu odberu v momente, kedy zásielka je už na ceste?

Áno, v takom prípade treba sa kontaktovať s naším Zákaznickým Oddelením.

pixel