Choose your language
and country
Czech
Danish
German
English
Spanish
French
Italian
Dutch
Norwegian
Polish
Portuguese
Romanian
Swedish
Ukrainian

Doručenie

 

Zásielka a doprava 

Staráme sa robiť všetko tak, aby sme našim zákazníkom ponúkli najvyššiu úroveň obsluhy. Zo vzhľadu na rôznorodosť našej ponuky tovaru a výrobkov, cena a čas dopravy môžu byť rôzne z dôvodu celkovej hmotnosti tovaru, veľkosti ako aj vybraného spôsobu platby. 

Dôkladná cena zásielky  je zakaždým uvedená na karte výrobku nabežiaco aktualizovaná v priebehu dodávania ďalších výrobkov do nákupného košíku.

Osobný odber je možný v našom centrálnom sklade ktorý sídli na adrese ul. Budowlana  30, 20-469 Lublin, Poľsko, v hodinách 8:00-15:30. V tomto prípade cena dopravy je 0 Eur. 

  

Lehoty dodania tovaru 

Po odoslaní objednávky Zákazník obdrží e-mail so všetkými údajmi o objednanom tovare. Realizácia objednávky nastúpi okamžite po zúčtovaniu cez naše finančné oddelenie Vašej platby. ( výnimkou sú - platba na dobierku a platobnou kartou, v tomto prípade realizácia  nastupuje už po prijatí objednávky alebo potvrdenia platnosti ). 

Prichystanie objednávky trvá  od 1-2 pracovných dní. V momente kedy zabalený tovar opustí náš sklad , Zákazník obdrží e-mail, v ktorom bude číslo zásielky potrebné k jej  sledovaniu na príslušných stránkach kuriérov. 

Zásielka povinná byť doručená pod uvedenú cez Zákazníka adresu v priebehu  1-5 pracovných dní, od chvíle vydania jej z našeho skladu. 

Vo výnimočných prípadoch čas dopravy zásielky sa môže predĺžiť, o čom Zákazník bude poinformovaný cez zákaznícku linku našeho obchodu, najrýchlejšie ako to bude možné . 

  

UPOZORNENIE! Prosíme o kontrolu zásielky pri odbere ! V prípade poškodenia pri    transporte  prosíme o spísanie (pri kuriérovi ) zápisnice o škode a  skontaktovať sa s naším Zákaznickým oddelením. 

  

SLEDOVANIE ZÁSIELKY 

Zákazník, ktorý má číslo zásielky, môže  samostatne kontrolovať , kde sa nachádza jeho objednaný tovar, stačí kliknúť na zodpovednú stránku kuriérskej firmy   DPD, GLS, INPOST , SUUS POLSKA, SUUS ZAGRANICA, RABEN , SHENKER POLSKA, SHENKER ZAGRANICA, DASHER, PEKAES, HELLMANN  a tam získa informácie priamo od kuriéra, ktorý realizuje jeho dostavu. 

Po zadaniu čísla zásielky v zodpovedné miesto, zostanú ukázané detailné informacie dátumu dostavy tovaru .

  

Čo keď zásielka mešká  ? 

Najjednoduchší spôsob je priamo sa skontaktovať s kuriérskou firmou a podať číslo zásielky. 


DPD Polska
 Sp. z o.o. tel. (22) 577 55 55 (pon. - sob. w godz. 06:00 - 18:00) 

Inpost sp. z o.o. tel. 746 600 000 lub 722 444 000 (pon. - pt. 7:00 - 22:00; sob. 8:00 - 20:00; niedziele 8:00 - 18:00; Święta 8:00 - 16:00) 
GLS
 tel.  +48 46 814 82 20 od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 19.00 oraz w sobotę w godzinach od 07.00 do 15.00 

  Fedex tel. 801 310 000 (pon. - pt. 8:00 – 18:00) 

  Raben tel. 61 898 88 00 

  Dachser tel. +48427106500 

   Rohlig Suus tel. 81 749 04 99 


   DB Schenker
 tel. 22 632 22 22 

    Pekaes tel. 22 460 26 26 

 Hellmann tel. 22 717 97 97 

  

Taktiež  v takiej správe môžete kontaktovať našu zákaznícku linku na čísle. +421 233 329 500 alebo využiť kontaktovy dotazník. 

  

Či kuriér zavolá pred doručením? 

Áno, ale takú povinnosť má len  kuriér z zasielkou na palete. Keď Zákazník objednáva tovar, ktorý zostane odoslaný balíkom, kuriér nemá takú povinnosť. Ak zákazník chce, aby bol určite pred doručením poinformovaný, musí takú poznámku v čase tvorenia objednávky umiestniť v políčku “poznámka pre kuriéra ”. 

  

Či môžem zmeniť adresu odberu v momente, kedy zásielka je už na ceste? 

Áno,  v takom prípade treba sa kontaktovať s naším Zákaznickým Oddelením  . 

Dbáme o Vaše súkromie
Náš internetový obchod používá súbory cookies za účelom realizovania služieb podľa podmienok zapísaných v Ochrana osobných údajov. Môžete nastaviť podmienky prístupu alebo uloženia cookies vo Vašom prehliadači .

NESÚHLASÍM
SÚHLASÍM,CHCEM PREJSŤ NA STRÁNKU
pixel